Vad har hänt ..

Hejsan Hejsan :D skriver inte på bloggen så mycket nu , har inte tid/ork att göra det. I fredags hade jag mevalin show på morgonen fram till kl 10 halv 11. Sen direkt när jag kom hem kom Jennie hem till mig för att vi skulle jobba/gå i spåret. Efter det stack vi ner till stan till marknaden. Men trötta ganska fort vi köpte bara lite godis , sen gick vi bara runt lite på stan. När vi skulle hem sen tog vi värsta omvägen. Tog över 1timme att komma hem och i vanliga fall tar det en kvart. Det börja med att vi cykla längst vattnet sen hitta jag någon stig och sen körde vi bara vidare. Jennie och jag på en cykel vet man aldrig var man hamnar. Jag cykla ner i ett dika osv.
Nej nu ska jag kolla på filmm "Drag me to hell" så hejdå :D

                                                            (No Bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0