Supercalifragilisticexpialidocious


Godnatt kan jag väl börja med, för att kl är snart 23. Haha !!
Har inte haft så mycket att berätta dom senaste dagarna. Lite Bilder ska jag visa, Tror jag lägger ut som på onsdag, hinner inte imorron för jag ska till huvudstaden med underbara Jennie och Lollo. Så jag vet inte när jag kommer hem :D Det roliga idag var väl att jag hade min sista eng lektion innan sommarlovet. Skönt!!!!. Och imorron ska Jennie och jag och alla kamratstödjare, visa alla nya 7:or runt på skolan. (kommer göra bort mig) Men men. Tycker verkligen att min rubrik blev bra idag. Måste någ lära mig att skriva det där. Kan knappt säga det fort :P (supercalifragilisticexpialidocious) Blev det rätt nu. :D Hahah nej nu ska jag gå ner och kolla lite på Tv innan jag går och lägger mig. Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0