Stockholm


Söt bild på mig och Jennie som Lollo fotade på bussen hem.
Jag tror att jag höll på skratta ihjäl mig idag på bussen. När vi nästan var framme i Norrtälje så lyssna jag och lollo på musik med hörlurar. Sen börjar Jennie skratta bara för att jag sjöng på bussen. Inte snällt :D
Sen sa Lollo att Jennie och jag har stora problem bara för att vi skrattar 24-7 :D (Sant) Och då börjar Jennie skrika: Vadå är det något fel med det!!. Hela tiden och jag spela dum hela tiden. Hahahaa!! Skulle DÖ om jag inte fick skratta. Och i skolan idag skulle Jennie och jag visa runt i skolan för några blivande 7:or. Och vilka var det som skratta hela tiden. VI!!! Nej nu ska jag göra lite viktiga saker innan jag somnar men jag kommer att visa lite kläder som jag köpte idag, i veckan :D

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig hannah! <3

2011-05-25 @ 18:01:01
URL: http://jenniegriberg.blogg.se/
Postat av: emilia

vaad snygga solglasöögon du har :)

2011-06-04 @ 13:08:24
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0