Just so you know

Vi träffades på dagis när jag kanske var två år. Och vi blev typ kompisar direkt. Kommer ihåg alla gånger vi var, och jag hade mina knäppa ideer som kanske inte alltig var så smarta, och det brukar sluta med att du fick skäll, hahaa (förlåt) Och när vi var på dagis och skulle hjälp varandra med att dra över vantarna över jackan, och efter du hade hjälp mig så var jag tvungen att ta av mina vantar för att hjälp mig o.s.v. och det finns många fler roliga saker som typ bara du och jag förstår.

Och du har alltig ställt upp för, alltid finnis där, och vi har aldrig riktigt bråkat, kanske bara om någon småsak.
Och jag vill bara att du ska veta att jag kommer alltid finnas för dig, vad som än händer och du kommer alltid vara min bästavän och jag är så j*vla glad att jag träffa dig. Och jag alltid lita på dig. Finns så mycket att säga med det vet du redan om hoppas jag.
 
True friend last for a lifetime


Men en sak bara, KOLLA PÅ DIN MOBIL. Skitunge :P

Kommentarer
Postat av: Lizi

ÄLSKAR DIG OCKSÅ!!! <33

2011-06-22 @ 22:42:11
URL: http://lizzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0