Bra att man inte kan sova...


...ja det är bra att man kan sova. Nån granne har typ fest eller något , med musik och jag har öppna fönster. Det är bra :D Får väl försöka koppla bort det :D Idag har det vart jätte varmt ute, har solat lite på studsmattan , men blir fan inte BRUN!! Eller jag tycker inte det , men min kompisar tycker att jag är brun. Och imorron är det custom bike show nere i hamnen. Men går väl ner och kollar lite, iallafall när alla motorcyklar kommer. Annars tycker jag att det är ganska långtråkigt att gå omkring och kolla på motorcyklar. Bada ska man väl oxå göra tycker jag. Nej nu ska jag försöka sova :DGodnatt

Kommentarer
Postat av: Mie

2011-06-04 @ 10:58:22
Postat av: Mie

Sv: Tack så mycket! Detsamma :)

2011-06-04 @ 10:58:59
URL: http://mielindgren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Så söt =)

2011-06-04 @ 14:48:48
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0