Wherever you are


Idag har jag, mamma och pappa vart på Kålmården. Var där kl 10 när dom öppna och till kl 18. Fick jättemånga fina bilder :D Vi kollade oxå på delifin och säl föreställning. Grymt smarta djur  tycker jag ;D Sen gick vi bara runt där. Testa nya safari åkturen . Man åker linbana över massa djur. Ganska cool men jag tycker det var lite coolare när man åkte bil igenom. Sen tror jag att jag har blivit lite kär i mini grisungar. Dom är så söta :P Önskar att dom inte blev större :P Har massor av bilder att lägga ut men jag lägger ut några i taget istället :D Vi hörs sen bye bye

Kommentarer
Postat av: Lisamarie

men söt bild!:D

2011-07-19 @ 21:54:36
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0