Bildlös

                                                                           (BILD)


Godnatt eller godmorgon. Ska snart sova. Idag på dan stack Alicia och jag ut med båten och sola och bada. Blev faktiskt lite brunare, men när jag jämför med pappa ser jag blek ut. Hahahaa. Sen senare på kvällen stack mamma, pappa och jag hem till Alicia och hennes familj och käka. Spelade lite kubb på kvällen oxå. Och Alicias syrra och jag hade typ gräs krig. Så jag fick typ gräs i överallt. Så det kliade. Sen stack vi hem lite efter 00.00. Och nu har jag sutit och gråtit lite, för att jag har kollat på ett avsnitt av One tree hill. Får inte berätta något. Alicia har inte sätt avsnitten än. Men det var nog en kort sammanfattning av min dag. Kram Hannah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0