Jennie=D




Har många fler bilder. Men det fanns för många så jag tog bara några.

Idag:
Var med alicia och lollo idag på dan och på vägen till alicia såg jag en bortsprungen hund. Så jag gick hem till alicia och fråga om de kunde hjälp mig att fånga den. Sen en lång historia jag inte orkar berätta just nu. Men hunden är tillbaka hos sin ägare nu. Så söt hund:D
Senare på kvällen stack jag hem till Jennie. Tog många fina bilder/roliga. Vi ska vara imorron oxå men då kommer hon hem till mig. :D Roligt Roligt. Lite glad att vi klara att ta foto på vattenballongen på första försöket :D Vi är så duktiga. Jennie har fler bilder från kvällen. Det var någ allt som jag hade att säga. Sitter och pratar med jennie just nu på msn. Skickar över alla bilder sen ska jag väl försöa kolla på någon film om inte datan dampar då läser jag :D
Nu blev det mycket skrivet. Hahah Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

2011-01-07 @ 07:38:53
Postat av: elin ★

allt bra? :p

2011-01-08 @ 12:30:28
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0