Fotografier




Dålig uppdatering Jaaaa!!!!
Har ju inte bloggat på över en vecka.
Har inte haft tiden att gå in, Börja plugga på båtkörkort nu här i veckan så jag har kört lite sånt. Och sen börja med i skolan. Inte kul. Så tiderna bara försvinner på dagarna. Men nu här på kvällen har jag lite tid åt annat. Har vart nere på sjukhuset och kollar mina öron, har haft öroninflammation. Men nu för några minuter sen printa jag ut några fina bilder från min kamera. Från slutat av 2010 och början av 2011. Blev skit snygga. Nu ska jag bara köpa ett fint Fotoalbum.

Nu ska jag försöka att stänga ner hela datan och läsa lite innan jag somnar. Och imorron är det fredag och sen är det helg så man får vara ledig fast jag bara har gått i skolan i två dagar Hahaha :D

Godnatt Godnatt :P !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0