Vattenskidor

I
Skulle leta efter en bild när jag åkte vattenskider föra året med hitta inte dom bilderna så det fick bli den här isället. Gammal bild på mig

Ikäll blir första vattenskids åket för i år. Vi sticker väl snart tror jag. Ska iallfall bli jätte kul. Har längtat efter att åka i flera månader. Från i början av oktober faktiskt. Sista jag åkte var i september någon gång. Tror att det är 7-8 grader nu. Så fort man går ut så dör man av värme så det är bäst att bada. Jag tror nog att de flesta jag känner. tycker jag är knäpp i huvudet med det är jag inte. :D

Jo bloggen kommer att se lite konstig ut några dagar här fram över. Håller på att fixa lite med den. Kram Kram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0